Creaţiile noastre

Cine sunt eu?

Sunt o stea ce a răsărit pe cer….

O pasăre ce se-nalţă-n văzduh;

Un tunet ce trezeşte lumea;

O lacrimă pe obrazul mamei.

Cine sunt eu?

O perlă pe fundul mării;

O zână cum şi-ar închipui orice copil;

Un lan de fân abia cosit,

Un strop de ploaie, în adierea vântului;

O pană care te alină.

Cine sunt eu?

Sunt un copil care spune adevărul!

Laura Cristea

III A

învăţător, Ana Hodoroaba

Acest articol a fost publicat în Educatie. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Creaţiile noastre

  1. CRISTEA LAURA 01 06 2001 spune:

    Îmi place creaţia mea dar cred că are nevoie de multe îmbunătăţiri.

Lasă un răspuns

